loading...
مجله اینترنتی جیک جوک
پارسا یاری بازدید : 263 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

افزایش میل جنسی - جیک جوک

 

بسیاری از زوج ها در رابطه جنسی خود دچار مشکلات بزرگ و کوچکی می باشند.از جمله این مشکلات کم بودن میل جنسی و ذوق نسبت به سکس با یک دیگر است.کم بودن میل جنسی یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که سلامت خانواده ها را به خطر می اندازد…

 در ادامه مطلب روش هایی برای افزایش میل و قوای جنسی شما معرفی شده است.

پارسا یاری بازدید : 227 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

زود انزالی و درمان آن

زودانزالی و درمان آن

بسیاری از افراد زمانی که بیمار شده و حتی به سرماخوردگی معمولی مبتلا می‌شوند سریع به پزشک مراجعه و سعی می‌کنند هر چه سریع‌تر از شر آن خلاص شوند، ولی وقتی حرف مشکلات جنسی و روابط زناشویی به میان می‌آید، خیلی از همین آدم‌ها پا پس کشیده و نیازی به مشاوره با متخصص نمی‌بینند، غافل از آن که تداوم چنین مشکلاتی می‌تواند حتی تا فروپاشی زندگی زوجین پیش رفته و روابط آنها را هر روز سردتر از پیش کند.بقیه در ادامه مطلب

پارسا یاری بازدید : 1019 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 آموزش خوردن آلت تناسلی, حالات بدن زن برای خوردن آلت تناسلی, حالات بدن مرد, خطرات خوردن آلت تناسلی, خوردن آلت تناسلی, روش لیسیدن آلت زن, روش لیسیدن آلت مرد, شرایط لیسیدن آلت تناسلی, مقدمات لیسیدن آلت تناسلی, مناطق حساس زن برای لیسیدن آلت تناسلی, مناطق حساس مرد برای لیسیدن آلت تناسلی, وظایف زن

بحث خطرات خوردن آلت تناسلی

اسلام کراهت دارد که مردى ایستاده مباشرت کند وآن را کاردراز گوشها میداند. در حدیثى نبوى آمده است: “اى على! ایستاده ‏با زنت جماع نکن که این کار دراز گوشهاست.”(۵۰۱)

 

نیز کراهت دارد مردى در شب مسافرت که غالباً با اضطراب‏ همراه است واحتمال ضعف می‏رود، با همسرش همبستر شود. ازپیامبرصلى الله علیه وآله رسیده است که حضرت‏صلى الله علیه وآله کراهت داشت مرد در شبى‏مباشرت کند که آهنگ سفر دارد.(۴۹۳)

 

نیز بلافاصله پس از خوردن غذا با شکم پر نباید همبستر شد.از امام صادق‏علیه السلام روایت است که فرمود: “سه چیز بدن را ویران‏مى‏کند وچه بسا آدمى را بکشد: با شکم پر به حمام رفتن، با شکم پربا همسر آمیزش کردن وازدواج با پیر زنان.”(۴۸۹)

احادیثی از امامان در این باره + آموزش ها و شرایط در ادامه مطلب

 

پارسا یاری بازدید : 341 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

جیک جوک


آشنایی با دنیای جنسی مردان
چیز پیچیده ای نیست ؟ اتفاقا خیلی پیچیده است حتما فکر میکنید و بر این باورید  خود را در اختیار همسرتان قرار داده و خودش همه کارهای لازم را انجام میدهد ! اینگونه نمیباشد.دنیای جنسی مردان بسیار گسترده و پیچیده است و برای اکثر خانم ها غیر قابل حدس ، خانم ها به صورت غیر ارادی تمایل به خود نمایی دارند و آقایان نیز  بصورت غیر ارادی جذب این خودنمایی ها میشوند و البته قوه تخیل آقایان در این لحظه فعال میشود.

 

جنس مذکر در طول زندگی خود بارها و بارها  ذهن خود را درگیر فکر کردن به رابطه جنسی میکند ، خیالپردازی جنسی در مردان گسترده و دقیق است ، این گستردگی باعث شده است سلیقه های مختلفی را شامل شود در نتیجه مردی زن چاق میپسندد و از زن چاق تحریک میشود و مردی دیگر زنی لاغر ، مردی جذب  زنان با موهای بلوند میشود و مردی جذب زنی با موهای تیره ، مردی جذب پوست سفید و مردی جذب زنی با پوست گندمی ، اینکه همه خانم ها تلاش در تغییر صورت ، اندام ، رنگ پوست ، رنگ موی خود دارند و از یک الگو پیروی میکنند لزوما به جذب همه مردان منجر نمیشود.

 .

خب حالا اصل قضیه

 

...بقیه در ادامه مطلب

 

پارسا یاری بازدید : 250 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

رابطه جنسی, رابطه زناشویی, راههای افزایش میل جنسی, تغییرات جنسی در میانسالی, بیماریهای جنسی, تغییرات جنسی در زنان میانسال, دانستنیهای جنسی

رابطه جنسی در خانم های میانسال

اگر میانسال هستید و مجرد، ممکن است سوالات زیادی در رابطه با بدن خود و وضعیت جنسیتان داشته باشید—سوالهایی که کاملاً با سوالات دخترهای ۲۰ ساله فرق می کند.

 

دکتر مری جین مینکین متخصص زنان و زایمان و پروفسور دانشگاه ییل و همچنین دکتر مانی الوارز رئیس بخش زنان و زایمان دانشگاه پزشکی هاکن استاک به سوالات متداولی که در این زمینه وجود دارد و می تواند سوال خود شما باشد پاسخ می دهند و به شما می گویند که چطور می توانید روابط جنسی سالم و کاملاً رضایت بخشی داشته باشید.

 

...بقیه در ادامه مطلب

پارسا یاری بازدید : 219 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 جیک جوک

دستگاه تناسلی زنان

یکی از مسایل نازایی مربوط به خانم ها عفونت است. عفونت ها می توانند قسمت های مختلف دستگاه ژنیتال داخلی یا خارجی زن را درگیر کنند.


دستگاه تناسلی زنان
دستگاه تناسلی زنان به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم می شود. بخش های خارجی نظیر واژن و دهانه رحم بیشتر در معرض آلودگی هستند. عفونت این مناطق تاثیر زیادی بر روی زایایی زن ایجاد نمی کند و به درمان های ساده پاسخ می دهند. دستگاه تناسلی داخلی شامل رحم، لوله های رحمی و تخمدان ها است. اساساً نوع باکتری و میکروبی که این قسمت ها را آلوده می کند با نوع آلودگی ژنیتال خارجی متفاوت است. راه آلودگی به این میکروب ها نیز متنوع است نظیر تماس جنسی آلوده، خون و… .

 

 

...بقیه در ادامه مطلب

 

پارسا یاری بازدید : 157 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


www.jikjok.ir

دلیل عمده خونریزی واژینال پس از مقاربت

بعد از پایان یافتن ارتباط جنسی همچنان در رویای شیرین خود غوطه ور هستید که به حمام می روید و ناگهان متوجه می شوید که در حال خونریزی هستید. هیچ چیز نمی تواند زودتر از خونریزی واژینال شما را به واقعیت های زندگی باز گرداند. خونریزی پس از مقاربت به دلایل متعددی در خانم ها ایجاد می شود و نباید به راحتی از آن گذشت. در این مقاله شما را با ۱۰ نمونه از مهمترین علل ایجاد خونریزی پس از نزدیکی آشنا می کنیم:

 

 

۱- دیسپلازی سرویکس
دیسپلازی سرویکس تغییرات وابسته به مرحله ی قبل از سرطان در سلول های مخاطی رحم می باشد که طی آن بافت ها رشد نابهنجار پیدا می کنند. ریسک ابتلا به این اختلال معمولا به طرق زیر افزایش پیدا می کند: داشتن شرکای جنسی متعدد، تجربه رابطه جنسی پیش از سن ۱۸ سالگی، زایمان قبل از ۱۶ سالگی، ابتلای قبلی به یکی از بیماری های مقاربتی.برای درمان اصولاً جراحی به منظور برداشتن توده ی مورد نظر پیشنهاد داده می شود.

 

 

...بقیه در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 1,294
  • بازدید سال : 9,293
  • بازدید کلی : 265,077